sunnuntai 10. kesäkuuta 2012

Jos mun pokka pettää

Hengailtiin tos Nancyn kaa ainakin pe 1.6. - ti 5.6. + vielä 8.6. -9.6.
Välipäivänä olin Kaisaniemessa Rockin' Helsingissä, kiitos kaikille tutuille.
Ja anteeksi niille jotka jostain syystä oon ignoorannut, missään ei ollut mitään järkeä.


Suurin osa jutuista jää ikiajoiksi salaisiin kansioihin, mutta tässä pari kuvaa.


Topit jeans.fi, paljettikuosinen oli näköjään aika kertakäyttöinen purkaannuttuaan ja murusteltuaan puolet paljeteista.



 




Kämpillä on järkyttävät huonekalukasat koska S raahaa sisustuksensa tänne. Kun haluttiin eräästä huoneesta pari juomaa, piti kiivetä lipaston yli, siitä tavarakasan päältä lattialle ja roudata laatikoita sivuun, minkä jälkeen pois pääsi vain lipaston välitasanteen kautta.
Päivät sekoittu toisiinsa, muistan joltain yöltä ison, upean, meikatun miehen stadin asemalta, mutten muista miksi jäätiin juttelemaan ja halailemaan.


Jannea, joka toimi meidän "isoveljenä" Espoon Amarillossa, en myöskään heti unohda, vaikka uusia tuttavuuksia satelikin kuin sieniä sateella.




.


Käytiin maailman isoimman virheen kautta Café Regattassa.
Paikkana kiinnostava, täysin päihteetön mesta jossa saa vaikka grillata.





Täällä pyörii pieni piiri
Mäkin oon tunnettu tuuliviiri
Joskus mä tahdon saada ton jätkän
Ja sitten tahdon taas unohtaa sen
Täysin unohtaa sen

Jos mun pokka pettää, on se hän
Tai jos paniikki iskee ees vähän
Jos mun pokka pettää, on se hän
Tai mun sydämeni jättää mut tähän

-Haloo Helsinki! -

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Say something!