maanantai 23. syyskuuta 2013

Mietin olenko mä sairain kaikista, vai se joka eniten hahmottaa

Olin yllättynyt että lopulta pääsin Tampereelle asti. 20h. Heräsin niin jumalattomaan kipuun, että kelasin hetken missä olen. "Sä sammuit aika söpösti". Koin välikuoleman asemalla, juoksin kesken lipunoston pihalle tyhjentämään vatsahapot. Suurimmilta osin nenän kautta, se sattui. Kivusta viis. Hampaanjälkiä. Ohimoon tumpatut kaks röökiä. Onneksi ei ollut oma ohimo. Tämänkin saa kuulostamaan halutessaan niin sairaalta, vaikka oikeasti meillä oli ilmeisesti kaikilla kovin hauskaa. Kohtuus on veteen piirretty viiva.



Mulla oli mielessä vaikka mitä, mutta jääköön tämä tähän.
Täällä on satanut, mutta mulla on tupsukarvapörrövillaneule.
Se pelastaa kaiken.



Kokeillaan, katsotaan
Kai jotain vielä uskalletaan
Muutetaan maailmaa
Ennen kuin se katoaa


~ Olavi Uusivirta


2 kommenttia:

  1. sun oli pakko tumpata kaksi röökiä koska oot niin hc. hei ensikerralla kuvia meistä. pusuja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi. joo, sellasia riksurocktyylisiä sekavuuskuvia, joille mä nauran vielä aikojen jälkeenki. puspus

      Poista

Say something!