keskiviikko 8. elokuuta 2012

Vie mut täältä pois kun vielä nuori olla voin










Mul on ikäkriisi.
Koulu jatkuu huomenna.
Mua ei väsytä ja tekee mieli vaan seikkailla, kesä on ollut tosi omituinen eikä mulla oo otetta mistään.

Mut toisaalta oon vastuullisempi kuin koskaan,
käyn töissä ja Joelin henkilökohtaisena avustajana toimiminen tuntuu tosi palkitsevalta.
Se lapsi saa mut iloiseksi, vaikkei osaakaan puhua.








Olen kulkenut miljoona vuotta rakkautta etsien
Olen hukkunut mereen, pettymysten kyynelten
Olen uhmannut lakia saanut virheistä kärsiä
vuoteiseeni kaivautunut pakoon elämää
Sillä joskus ystäväni, nuoruus koettelee näin
vaikka kaduttaisikin joka hetkestä pidä kii 

Vie mut täältä pois
kun vielä nuori olla voin
kun vielä sydän vapaa on ja tahtoo lentoon

Vie mut täältä pois
Kun vielä nuori olla voin
kun vielä sydän vapaa on ja tahtoo lentoon 

Nuoruus on moottoritie siellä pysähtyä ei saa
mutta asvaltin välistä se kukkaan puhkeaa
ei voi sitä varastoida täytyy kantaa käsissään
silti liian moni vaan pudottaa sen hädissään
Se on koska vahvempi, jeesusta mahtavampi
Jos toivoa saisin nuoruuden säästäisin 

2 kommenttia:

  1. eikös sulla oo vaitiolovelvollisuus kun oot tommosessa työssä ja mun mielestä toi mitä kerroit, kuuluu siihen myös :-) onnea vaan jos joku sun pomos sattuis tän blogin löytämään ja lukemaan ton

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heips, tunnen kyllä kohdat joita työhöni liittyvä vaitiolovelvollisuus koskee, tämä postaus ei sisällä mitään mikä rikkoisi työehdoissani olevia pykäliä. :-))

      Poista

Say something!