torstai 13. syyskuuta 2012

20.5. Pelle Miljoona United @ Dallapénpuisto

Aloin kaivella luonnoksia kesän ajalta julkaistavaksi !
Tosi outoa lukea itse kuukausia myöhemmin näitä.


Tapahtuma oli muuten Kallio Kukkii.


Lähtö Pelle Miljoonan keikalle karmeessa olossa, parin tunnin nojatuoleissa otettujen yöunien jälkeen. Mehän Nancyn kanssa ajateltiin, et ei siellä ketään tuttua vastaan tule. No, kuten arvata saattaa, Dallapénpuistossa oli just sillon kaikki mahdolliset.
Meinasin kieriä järkytyksestä mäen alas, kun eräs muusikkoherra tuli toteamaan, ettei ole koskaan nähnyt mua kauniimpana kuin sen päiväisessä krapulalookissa.
Kiva juttu, taidan alkaa tästä lähtien kulkea ihan vaan farkuissa ja aurinkolasit silmillä.


"Sussa on jotain sellaista viehätysvoimaa, että mä en vaan voi lähteä pois tästä!"

Juuri, kun yritin ottaa valokuvaa tutuista, joku jo aiemmin ahdistellut mies tuli ja ...läimäytti mua perseelle. Olen todella tarkka siitä, kuka muhun saa koskea, joten tässä vaiheessa vähät välitin kenen edessä huudan, ja kiljuin päin inhottavuuden naamaa melko värikkään sanakirjon.
Pahoitteluni kaikille jotka joutuivat kyseistä ryöpytystä seuraamaan.











"Sä oot niin valkonen että sun pitäis juoda piimää!"
...miehet, mä yritän niin kovin tajuta teitä, mutta joskus se on tosi vaikeeta.


Naistenlogiikalla kerättiin vaivihkaa pulloja, ja ostettiin ruoaksemme nuudeleita.
Kuka oikeesti syö kuivii maustettuja nuudeleita pussista metrossa.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Say something!