sunnuntai 26. toukokuuta 2013

Kato elämän, sen voi kadottaa jos sitä liian pitkään odottaa





Sä joko tuut mun mukaan, tai jäät ruostumaan.


Eilen olin kuvaamassa bändiä Mustassa Kuplassa. Toissapäivänä ois ollu Jussi Hakulisen keikka, niinkin kauan ku oon venannu ja kaivannu lähelle osuvaa liveshowta, mä skippasin sen. Ja huomasin etten kuole vaikken aina menis mielihalujeni mukaan. Mummu ja Iina soitti, aiotaan nähdä Iinan kanssa pian. Viime kerrasta on varmaan vuosi. Joku mies huusi mulle että "bändäri hei, tuolla jätkät on". En ees muista, millon viimeks joku on kutsunu bändäriks. Muka arvokas vastaus. Ihmeellisiä kysymyksiä. En juonut baarikeikalla mitään, hyvä minä.  Rela Project on aika hyvä, ainakin livenä vakuutti. Sanat oli nice. Hyvinkään ampumisista taitaa olla tasan vuosi. En ikinä unohda millasta oli olla siellä ammunnan keskellä ja kelata että nytkö sitä mennään. Osanotot kaikille uhrien omaisille, voimia kaikille joiden mieleen tapahtumat on jääneet kummittelemaan. Mitä teille lukijoille kuuluu?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Say something!