sunnuntai 27. helmikuuta 2011

Sisko tahtoisin jäädä


Kuten tästä  mielenkiintoisesta videosta ehkä jotain selvisi, oltiin Tavastialla Pelle Miljoona Oy plays Moottoritie on Kuuma.
Messissä Sam nyk. Sami Yaffa ja Andy McCoy.

"Ois niin siistii nähdä Andy jossain pihal!"
*parin sekunnin päästä yhteen ääneen*
"...Tos on muuten Andy"

Oltiin hytisty Helsingin kylmyydessä vähissä vaatteissa, löydetty tiemme rocklegenda Tavastiaan ja samantien bongataan Andy huppu päässä ja lasit silmillä.
Ensin oltiin melko takana, mutta taitavasti lipevöitiin parin ekan biisin aikana ihan eteen Jennyn ja Jasminin (olipa siinä Jasmine, Joni ja Tuomaskin mm.) seuraan. Olin melko varma että joku punkkari järjestää joukkotappelun kun näkee meidän eteen liikkumisen, mutta luovittiin kuitenkin hengissä niiden läpi.


Kuten Elinakin blogiinsa Pellen lyriikoita lainasi:

Sisko meille on annettu elämä
Mä en aio heittää sitä menemään
Olen aina tarttunut joka sekuntiin
Ja se on aina sattunut
Mutta sydän sanoi niin
...













Andyn kootut ilmeet










Sisko tahtoisin jakaa kanssas tämän yön
mut sydän liikaa lyö
maailman ääni liian voimakas on
olen levoton
tahdon nähdä tulen jonka savua jo haistelen
elämä soi korvissa, tuoksuu tuulessa
olen tulessa
rintaa pakottaa, sydän tahtoo lentää
nousta tuulen selkään
vaikka sylisi on samettia
ja maailma on asfalttia.

Sisko tahtoisin jäädä
mutta moottoritie on kuuma
kaupunkien valot mulle huutaa
tahtoisin selittää mutta laiva odottaa
sä olet mulle unelmaa mutta maailma on totta
on, maailma on totta, on, on


4 kommenttia:

  1. Awww toi kuva Pellestä missä se on tollei mörrimöykkynä! :D Awwww

    VastaaPoista
  2. Ellu: ihan järkyttävä ! :D "korpikuusen kannon alla on mörrimöykyn kolo..."

    VastaaPoista
  3. Haha :D Laitan sulle koht kuvii tuleen.

    VastaaPoista

Say something!