sunnuntai 27. helmikuuta 2011

Henkilökohtainen jaettu ahdistus

Kyllä, olin laivalla 4 päivää putkeen. Kyllä, join alkoholia, niin kuin lähes kaikki muutkin siellä. Ja ehkä suurin kyllä, kontrolli saattoi välillä olla hakusessa.
Syy miksi haluan purkaa tämän blogiini? En ole varma itsekään. Tuntuu oikealta kertoa vakaviakin juttuja elämästä, varsinkin kun kyseessä on mun ikioma elämäni, mun omat ongelmat ja se, jos mulla on ahdistunut olo, ahdistus näkyy todennäköisesti kaikessa mitä mä tähän blogiin laitan tai kirjoitan.

Henkilö X, jos joskus jotain kautta päädyt lukemaan tän, niin toivottavasti ymmärrät.

Ahdistaa ja vituttaa se, että sain erään jätkän ihastumaan itteeni. En millään tapaa pyrkinyt siihen, enkä edes ole kyseisestä henkilöstä kiinnostunut, minkä teinkin selväksi. Ja silti menin ja vastasin sen suudelmaan, antaen sille turhaa toivoa. Meni pari päivää, olin just Elinan ja sen äidin kanssa kaupassa, kun kännykkä hälyttää nimeä "X Laiva". Suurinpiirtein ekat sanat häneltä oli
"Sä oot ihana, mun on PAKKO nähdä sut, mä haluan nähdä sut, mä rakastan sua."
Ei näin. Risteily oli kuitenkin vaan 23 tuntia.
Puhelin soi koko loppuillan ja yön, mutta pahemmaksi vaan meni: "Mä tapan itteni jos mä en saa sua, mä viilsin jo ranteeni" siinä vaiheessa en enää jaksanut, käskin Elinan vastailla puhelimeen ja sanoa että mä nukun, tai mitä vaan. Yhdessä vaiheessa puhelimessa olikin henkilö X:n paras ystävä, joka selitti vakavana ottaneensa X:ltä kaikki teräaseet pois, ja väitti että tämä oli oikeasti viillellyt ranteitaan, MUN takia. Lisäksi tämä X:n ystävä kertoi, että X on ollut laitoksessa itsetuhoisuuden tai vastaavan takia. Kelasin vaan että ei kai taas.

Lisäks mua kirpaisi aika pahasti yks lause:
"Emmi on enemmän naisiin päin ja silti se nuoleskeli sen rokkarin kanssa." 
Joo, niin tein, mutta se ei tarkoittanut mitään. Ja kyllä, tiedän miten paljon se todennäköisesti sattui X:ään, varsinkin kun se saattoi jo siinä vaiheessa istua seuraamassa sivusta sitä tilannetta.

Vielä jonakin päivänä sinäkin
myönnät itselles:
On kaikki mennyt pieleen.
Vielä jonakin päivänä sinäkin
hautaat mustat sydämet
syvälle mieleen.

Mut sä oot, mitä oot
et sille mitään voi, ellet tee elämällesi jotain,
ettei tarvii huutaa yksinään, et:
"Missä rakkaus?"
 

Mä en käyttäytynyt niin kuin yleensä käyttäydyn, mutta mulla oli kuitenkin hauskaa.
Olin pitkästä aikaa itsevarma, vaikkakin välillä liian holtiton.
Joku varmaan tulee sanomaan ettei alkoholin avulla hankittu itsevarmuus ole mitään, mutta kukaan meistä ei juonut niin paljoa, kukaan ei ollut liian sekaisin, kukaan ei sammunut, kenellekään ei sattunut mitään.
Muistan kaiken valitettavasti liiankin selkeästi.
Oli ihan sama, mitä meistä kaikista puhuttiin tai ajateltiin.

"Yks kysymys."
"No?"
"Oottekste lesboja?"
"Ei."
"Eikö kukaan?"
"Ei. Biseksuaaleja."

Toinen juttu mikä mua ärsytti, toisaalta myös huvitti.
Kaksi eri asiaa.
Älkää ikinä luonnehtiko mua.
Oli kuitenkin rohkeaa kysyä, sitä arvostan.





Anna mun mennä
Älä päästä irti
Ota musta kiinni
Älä koske minuun
Anna mun mennä
Älä päästä irti
Älä koske minuun
Ota mut syliisi


Olla hetki jotakin jollekin, ja rehellisesti, en mä mitään vakavaa nyt kaipaakkaan.




5 kommenttia:

  1. Ärrr.... Oli kyl kivaa, mut en tajuu tota X:n pikarakastumista. Sen toisen X:n kanssa nyt on selkeempää kun tietää et se ei tosiaankaan rakastunut tai mitään. Ärr. Ja toi "eikö kukaan teistä?" <3

    VastaaPoista
  2. Elina: EN MÄKÄÄN. sekasin se jätkä on. tai ehkä molemmat X:t. sit ku se oli iha hädissään "eikö KUKAAN ?!?!" voi toista.

    VastaaPoista
  3. Kumpiki X on ihan sekasin. Vanhempi X nyt vaan eritavalla kuin X junior. Sain tietää muuten lisää sen pidemmän X:n jutuista, liittyy nappeihin. En tiedä enää mitä ajatella.

    VastaaPoista
  4. X JUNIOR eih mikä nimitys, napeista puheenollen tsippaan varmaa kohta näiden nukuttavien antibioottieni yms kanssa z__z keskustellaa illemmal.

    VastaaPoista
  5. Noku en keksiny muutakaan :D Joo pitää keskustella.

    VastaaPoista

Say something!