torstai 24. kesäkuuta 2010

Mustaa kahvia ja festariostoksia

Huomenta!
Mä oon itseasiassa herännyt vasta 1½ tuntia sitten, selvästi unirytmi ihan sekasin Provinssirockin takia.


Postilaatikosta löytyi uusin Demi, ja hieman hämmentyneenä huomasin että jostain syystä niitä olikin tullut meille mun nimellä KAKSI kappaletta.

Sitten festariostoksia:


Provinssissa jaettiin myös erilaisia pinssejä, onnistuin nappaamaan sieltä joitakin mukaani.


Ylivaloittunut kuva Staff-rannekkeesta ja majoitusrannekkeesta, voisin etsiä kameran ohjekirjan ja selvittää vähän asioita!


Cybershopin festaripisteellä oli tosi kiva myyjä!
Pengoin aletuotteita ja löysin ihanan korsetin joka purkaantui vähän. Menin juttelemaan myyjälle ja kysäisin ohimennen paljolla se myis ton 39€ Killer Cat -korsetin jos ompelisin etuosan virheen itse, ja myyjä totes että "No sähän oot täällä töissä tosta paidasta päätellen, ja kun ton saa kyllä korjattua, mitäs jos heitetää hinnaks 9€?" Tottakai tartuin tilaisuuteen ;) Tossa korsetissa tosiaan on nyöritykset sekä edessä että takana.
Repsottaahan se vähän rumasti tosta reunasta, mutta yritän parhaani mukaan saada sen siistittyä.


Mä oon niin kyllästynyt tähän hiusväriin, liilat ja siniset raidat on nykyään lähinnä luumua ja purppuraa.

Ah kun rakastan itselaukaisinta, se räpsähtää niin kovaa että kamera heilahtaa, jolloin kuvat on tällästä sotkua:

2 kommenttia:

Say something!