perjantai 7. lokakuuta 2011

Airmail from England

Postia Englannista.






Pikkuinen nimivirhe paketissa, mutta oli jotenkin niin nostalgista saada paketti Englannista, vielä kun siinä tosiaan luki tuo Miss nimeä edeltävänä. Varsinkin iskä kummasteli, kuka mulle lähettää Milton Keynesistä postia, oli melkein sääli paljastaa totuus ja kertoa että kyseessä oli eräs huuto.net kumppanuus. Olen tosiaan uudistellut vaatekaappini sisältöä viimeaikoina valtavasti, sillä tuntuu että kaikki vanhat vaatteet ei enää kuvasta mua, ja lisäksi kaipaan välillä enemmän perusvaatetta.
Rahaa mulla ei kuitenkaan ole mennyt lähes yhtään - eikä olisi voinutkaan koska kaikki ylimääräinen on mennyt matkakassaan - koska ostetut vaatteet on second-handeja ja samaan tahtiin oon myynyt omia vanhoja tavaroitani pois ja suhteuttanut myynnin hankintaan. Aikalailla +-0 siis, ja silti matkakassa on kertynyt kokoajan mm. työkeikkojen, opintotuen ja säästöjen kautta, nyt olisi ihan itse vihdoin kasattu rahat ensi viikolla alkavaa seikkailua varten.


...Englannista puheen ollen, taisin juuri valita itselleni seuraavan unelmamatkakohteen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Say something!