keskiviikko 9. tammikuuta 2013

Haluan uskoa tarinaan, vielä sen hetki koittaa



Vähän liian erilaiset vain, ja kumpikin kai liian omillaan.
Silti niin samanlaisia.
Jim Morrison.





Se on suolaa.
Se poistaa punaviinitahran ja merkin rappiosta.




Kaksi päällekkäin.






Kotini on ollut joulun jälkeen kaaos. Pääasia että on kahvia ja koiralla kissanruokaa. Se tykkää tonnikalasta. Mä en tykkää suklaakonvehdeista, haluaako joku tulla syömään ne? Jääpaloja. Talvella niihin iskee addiktio.







Paljon sekalaisia kuvia, Lakun ensirakkaus Otto-pupu. Mun ensimmäisen koiran nimi oli myös Otto. Tanen sukat. Sain työnantajalta mustan kissakorun, se toivottavasti tuo onnea pahan sijaan.






Loppuun ripaus kimalletta, mä oon blondiutunut.




86 lukijaa, tykkään teistä. Saisitte kommentoida enemmän! Nauroin tänään hakusanoille joilla mun blogiin on tultu.

5 kommenttia:

  1. mistä sä näät kattoa noita hakusanoja joilla sun blogiin on tultu? (: ihan mielenkiinnosta, ja joo sori et kommentointi on jäänyt.. ):

    VastaaPoista
  2. Mitä jännii hakusanoja on ollu? :D Mä oon hirveen loukkaantunu kun mun blogia on haettu hakusanoilla yksinäinen hullu! En oo hullu, saatana.

    VastaaPoista
  3. hejj mistä oot löytäny noin kivoja jääpaloja?(:

    VastaaPoista
  4. muotteja siis.... :D ajatuksenjuoksu pelaa

    VastaaPoista
  5. Oi, paljon kommentteja :D

    Anonyymi: Bloggerin hallintapaneelista, kohdasta tilastot ja sieltä liikenteen lähteet :) Koskaan ei oo liian myöhästä kommentoida, toivon et pikkuhiljaa jengi uskaltautuu jutteleen ja kyseleen enemmän ! :)

    Sheena: Voisin johonkin tulevaan postaukseen kasata parhaita, osa on niin häröjä etten voi ees käsittää :D Yksinäinen hullu, aika söpöä hei <3

    Hanna: Tähdet on Lidlistä, neliöt tuli uuden jääkaapin mukana, pingviinit kirppikseltä ja värikkäät muovijääpalat on isän naisystävän vanhat. Vähän kaikkialta siis :)

    VastaaPoista

Say something!