perjantai 15. maaliskuuta 2013

Tuhkakuppiin jättää Boston-sätkät, olen kyllästynyt pelkäämään, siks nukun pistooli mun tyynyn alla


Tulin juuri hoitamasta vauvaa. 
Poika ilahtui niin kovin paljon, kun äidin sijaan minä olinkin koulutaksia vastassa. 
Toinen vammainen lapsi sanoi: "hän on nyt niin onnellinen"
 Taksikuski nauroi että mä olen kuin taivaan lahja.
 Illalla olisi Dingon keikka Vantaan Tulisuudelmassa, tekisi mieli mennä.
 Sen sijaan suuntaan Riksun Parnell's Irish Bariin tsekkaamaan Matthauta.

Juon pikakahvia.
Tajusin, että oon parhaimmillani silloin, kun oon kokoajan menossa.
Ilman lepotaukoja.
Aurinko paistaa ja mun pilottilasit värjää maailman ruskettuneeksi,
mennään kohta Lakun kanssa lenkille.
Oriflamen uudet huulipunat ja kynsilakka on kevätrakkautta.







More By Demi Moore -huulipuna on unelmanpunainen. Hylsy on hauska, pohjaa painetaan kuin nappia niin puna ponnahtaa ulos. Ehkä lemppari, kun taitavana hukkasin entisen punaisen laivalle. Ups. Puuterihelmistä mulle tulee mieleen pääsiäinen. Pastellivärit. Viihdyn Oriflamella. Kissat kaatoi mun huonetuoksun. Kärsin kaks päivää päänsärystä. Onneksi sitä jäi vielä vähän. Maanantaina menen Arttu Wiskarin musiikkivideon kuvauksiin.




kesäkuu vuonna -86
meidän sierra oli melkein uus
faija tankkas mutsi pakkasi eväitä
mä istuin jo takapenkillä
hymy korvissa vöihin köytettynä
Dingo lauloi nahkatakkista tyttöä


4 kommenttia:

  1. Oh, Matthau <3
    Toitte herralla on keikkoja kesällä, pakko päästä!
    Piä hauskaa!
    Taianpa mennä ettimään ittelleni tollasta huulipunaa kans, pääsepähä pätemää kaikille ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivotaan! Mekin jouduttiin kaverin kanssa lähtemään eilen kesken kaiken pois, jäi vähän harmittamaan. Uu, hanki vain, on kyllä sen verran interesting toi puna ;>

      Poista
  2. Olet niin kaunis! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paraskin puhumaan, sinä gorgeous! Mutta kiitos <3

      Poista

Say something!