keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

"Halusin kuvata nuoruuden nahkoineen karvoineen, kaiken sen kiihkon ja ahdasmielisyyden."


~ Kauko Röyhkä



Pus. Mä en jaksa enää meikata. Zoomailin huvikseni jotain ankkakasvokuvia silmiin, ja huomasin että yhä useammin mun ripsivärit on ihan miten sattuu enkä jaksa laittaa rajauksia. Ja mun kulmat on yhä erimuotoiset, i know. Tästä varmaan lähtee vanhemmiten alkava laiskuuden kierre, vaikka pitäis vaan panostaa entistä enemmän. Meikkikoulutuksessa keskityttiin rutiinien säännöllisyyteen ja pieniin nikseihin.
Tänään ois ollut taas koulutus, mutta oon iltavuorossa enkä pääse. Täytyy ehkä mennä Hyvinkään vastaavaan koulutukseen. Huomenna meillä on Oriflamen asiakastapahtuma.

Eilen olin aikeissa juoda vettä.
Juomalasi särky mun käteen itestään, pistin silmät kiinni kun sirpaleet lenteli.
 Ihme kyl sain vaan yhden pienen haavan, ja senkin huomasin vasta myöhemmin.






Meikeistä puheenollen, sain vihdoin aikaiseksi katsoa Miss Farkku Suomen. Anni huusi "AAAAAAA SÄ OOT TOSSA!" ja meinattiin kuolla nauruun.




Hajottaa ihan kympillä toi huivilook, täysi meikittömyys ja vanhat vaatteet. Mut mä näyin, onhan sekin jo jotain! Kuvalle saa nauraa. Mulla oli kuvausten aikaan vielä violettia hiuksissa ja lävistyksiä kasvoissa. Maskeeraaja laittoi mun hiuksia puolisen tuntia, turhautuen lopulta ja päätyen huiviin. Oli alaston olo kun meikit poistettiin ja kasvoille huiskittiin vaan vähän puuteria. Sain vaatteet ja korut kuvauspaikalta. Kengät oli mummin. En ehkä ikinä toivu tästä asukokonaisuudesta.



Sain eräältä avustajalta lisänimen. Mua kutsuttiin koko päivä Hilja Maitotytöksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Say something!