sunnuntai 7. heinäkuuta 2013

Provääns

Provinssi on aina vähän Provinssi. Joka vuosi, viimeiset viisi vuotta. Paitsi 2011 kun olin ulkomailla. Kesä alkaa aina Provinssista. Tänä vuonna messissä oli edellisvuosien Lauran lisäksi myös Emilia ja Janita. Ja Outi ja Tiina ja Mimma. Provinssissa on aina tuttuja. Vaikka osa katoaakin koko viikonlopuksi campingiin. Ne teltat varmaan syö jengiä. Näin viikkoja jälkeenpäin en muista paljoa. Meistä on kuva Provinssin virallisilla nettisivuilla, taas. Joka vuosi. Historia toistaa itseään ja me jäädään rundaamaan noidankehään. Muistan että jatkot oli hullut.
Krebattiin taas niin ettei mitään rajaa.

Muistin just jotain olennaista. Lähdin perjantaiyönä kahdelta duunivuoron jälkeen takaisin Riksuun, koska lauantaina oli maman häät. Skippasin siis koko festarilauantain, jolloin ois esiintyny kaikki mua kiinnostaneet. Sad. Häät oli kuitenki cool, oon onnellinen äidin puolesta. Suoraan häistä keskiyöjunalla takaisin Seinäjoelle, majoituskoululla aamuneljältä ja komee kupsahdus unten maille 47 valvotun tunnin jälkeen.



Silmät ristissä

Lähdin sadekävelylle ja joku hiippari lähti mun perään. Se halus että toimin sen makutuomarin aurinkolaseille. Kelasin et jätkä on niin kännissä että voin valita sille vaik hupilasit eikä se tajuais mitään. Olin kuitenki ihan kiltti kun se päätti ostaa mullekin aurinkolasit. Sit me vähän matchailtiin. Nauroin.



Herättiin hippikimmon mestoilta. "Kimskiiiii, tuu nyt meiän kaa tanssiin!"
Tytöt oli nauranu ja kuvannu ku nukuin onnellisesti sukissa.
Taksissa löysin käsilaukustani kanankoiven.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Say something!