maanantai 21. marraskuuta 2011

Hulluudesta huuto




hulluudesta huuto

minä en kestä kiirettä
enkä malta makoilla
kaikessa kohtuus
paitsi lauantaina liikaa



Muistan ku polvisukat oli muotia ala-asteella.
Muistan myös kun ne meni muodista pois ja näytti lähinnä naurettavilta.
Tiedän että polvisukkia pidemmät ja näyttävämmät stay upit luo monelle hutsulook ja alusvaate-mielikuvat.
Tiedätteks, mä en välitä.


Ja ei, en ajatellut yhdistää kuvien tavalla, tarkoituksenani on vain esitellä idea.


stay upit Cybershop




Ehkä maailman herkullisimman näkönen pipariglögijuustokakku jonka Anni osti.


 


Meinasin muuten mennä tänään ihan ex tempore luovuttamaan verta kun sattumalta osui Riihimäelle luovutuspiste.
Jalo idea ja silleen,
mut enpä sitten voinutkaan luovuttaa vertani,  enkä voi vielä 3 tulevaankaan kuukauteen.
Ärsytti mutta minkäs teet.
Sen siitä holtittomuudesta saa.




3 kommenttia:

  1. Oon kohtalotoveris, joudun ite venaamaan sen neljä kuukautta -.- Ärsyttävää.Mut onneks hemoglobiini sentää oli hyvä, pääsen pätemään kaikille ketkä väittävät et mä en pärjää tällä ruokavaliolla.

    VastaaPoista
  2. Ellu: ryhdytää nunniks. mul saattaa olla hemoglobiiniki liian alhanen kiitos ruokavalion yms, ollu jo monta vuotta. pitäs seki selvityttää sitte uusiks.

    VastaaPoista
  3. ...saattas pidemmän päälle tuottaa vaikeuksia, mut jos vois olla väliaikane nunna? xD Mä en tajua miten mun hemoglobiinit pysyny hyvinä ruokavaliosta riippumatta :o

    VastaaPoista

Say something!