lauantai 31. elokuuta 2013

Sinä olet temppeli ja marttyyreiden hautaholvit, niin sä olet mulle avaruus



Pitkästä aikaa soitan 69 Eyesiä kirjoitukseni taustalla. Olin Terolla katsomassa Django Unchainedin. Melkein 3h taattua Quentin Tarantino -laatua. Mietin millasen kuvan annan itsestäni maailmalle. Kirjoitan kultaisella tussilla päiväkirjaan ja en ymmärrä. Aloitin tän kirjoittamisen torstaina. Ja nyt perjantai-lauantai välisenä yönä sanon, että ymmärrän sittenkin. Mut se ei saa oloa yhtään paremmaksi, päinvastoin.

Ja mun olo on
Väkivaltainen
Mutta silti varmaan onnellinen
Niin ihanasti itsetuhoinen
Ja suloinen

Musta tuntuu että mun tatuointikin kuluu pois. Viiden tunnin päästä olen junassa matkalla Helsinkiin. Yritän olla ajattelematta. Kävimme Elinan kanssa muuttoapuna. Tosiasiassa soitin kolme miestä kantamaan, ja me vaan chillailtiin työtä seuraten. Neitejä. Olisipa jo tulevaisuus.

2 kommenttia:

  1. annat ittestäs huoran kuvan hyi vittu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saisinko pätevän perustelun? :) Blogissani ei tarvitse hengailla useampaan otteeseen, jos olemukseni ei miellytä.

      Poista

Say something!