tiistai 5. huhtikuuta 2011

Dead Jail or Rock'n'Roll

Päivä oli torstai 17.3. ja paikka Helsingin Levykauppa Äx, Michael Monroen ilmainen akustinen. Saavuttiin Elinan kanssa paikalle vähän myöhäseen joten saatiin tosi huonot paikat. Lisäksi lähdettiin etuajassa pois koska Ellun piti ehtiä junaan ja mun äidinkielenkurssin teatteriesitykseen kansallisteatterille klo 19 maissa. Matkalla luulin paleltuvani koska mulla oli vaan verkkosukkikset ja hame, joten käväistiin jossakin kahvilassa kiskomassa vaatteita päälle. Yleensä kun oon Helsingissä mennyt kahvilaan ja pyytänyt saada käyttää vessaa on siitä pyydetty euroa tai paria maksuks, mutta nyt tihersin siinä "Moi oisko teillä vessaa kun haluaisin saada farkut tähän päälle" , ehkä ne sääli meidän hytiseviä olemuksia niin paljon että päästi ilmaiseksi. Mulla meni Helsingissä myöhään, olin Riihimäellä keskiyön tienoilla, ja just kun kävelin kohti takseja kaikki kolme lähti ajamaan. No vielä varsin toivokkaana soitan taksikeskukseen: "Tämä on Riihimäen taksikeskuksen maksuton jonotuspalvelu, odota rauhassa..." Hieno homma.


Kaikki varmasti huomaa että olen opetellut keskittämään blogitekstin otsikon, vähänkö olen ylpeä itsestäni nyt.










6 kommenttia:

  1. Äääw Steve ja Michael ja ääws :)

    Ja tosiaan ärisen täälkin, ei toimi netti kotona ja saattaa kestää kauan ennenku toimii. Et ainoo mahis olla koneella on koulu ja kirjasto -.- Et ei nyt sit oikee onnistu minkään kuvien yms lähettely täs piiiitkään aikaan. Tuun sit sen muistitikun kans teille tai jotain.

    Ja miten ton otsikon saa tollein? x)

    VastaaPoista
  2. Elina: Allright, en takaa että tän koneen kapasiteetti kestää kuvien siirteluu mut let's try. tää ei anna liittää tota center-koodia tähän.

    VastaaPoista
  3. Okeeei, näytä sit vaik joskus mite se toimii :) Ja jeee saatii eilen illal netti toimintaan.

    VastaaPoista
  4. onks sul jotai huulipunaa tos ylimmässä kuvassa?

    VastaaPoista
  5. Anonyymi: Mulla on yleensä aina huulipunaa, toi on Rimmelin sävy Hot Red :)

    VastaaPoista

Say something!