sunnuntai 17. huhtikuuta 2011

Esittelemättömiä ostoksia


Ostoksia kahden kuukauden sisältä, on vähän unohtunut esitellä...




bikinit yläosa 12,95 ja alaosa 9,95 H&M
toppi H&M 4,95
huulikorut (pussista puuttuu vielä yksi pallo) 1€
Sex Pistols muki laivalta 8,90
rintsikat H&M 4,95
valkoinen tuubitoppi 4,95 H&M
kahvikupit 3kpl/1,5€ kirppis
alushousut 3,95 H&M




Krhm, käytin lemppariluomivärini loppuun, ja täydellisiä varjostussävyjä etsiessäni osuin alekoreille, lähti sitten mukaan vähän joka sävyä. Ei pitäis hetkeen loppua !

Lasten Ramonespaita maksoi kirppiksellä euron, kaula-aukko oli ihan minimaalinen joten nappasin surutta sakset käsiini ja suurensin sitä reilusti. Havainnollistavat kuvat ja kuluneet meikit, päivä jolloin suosikkiluomiväri loppui.




Nostalgic piparminttupastillirasiat taisivat olla euron kpl, en voinut vastustaa Marilynia ja James Deania.




Kolikkovyö 3€ kirppis
liituraitainen kauluspaita 2€ kirppis (Vero Moda)



Peili kirppikseltä 1,5€
värikkäät keittiösysteemit pari euroo laivalta


Kun olin pieni halusin aina oman laavalampun. Nyt kymmenisen vuotta myöhemmin iskä vihdoin osti mulle sellaisen.


 ... Eipä varmaan muuta, huomenna taas kouluun, muistaakseni suurkeittiölle. Sit pitäis hoitaa pari puhelua: kampaajalle, opolle, pariin työpaikkavaihtoehtoon ja yhteen speciaalijuttuun.
Mä niin tiedän unohtavani jotain.

Nauttikaahan nyt tästä ihanasta säästä, ite oon ainakin iha fiiliksissä ku ulkona tarkenee kevyemmissä vaatteissa, aurinko paistaa ja linnut laulaa.
Olispa jo kesä ja festarit, tästä kesästä on näillä näkymin tulossa aikamoinen seikkailu.

Pelle Miljoonaa:
Luulen että olen vieraantunut ajasta ja paikasta
Mutta tiedän etten ole hullu
Olen vain kiinnostunut vapaudesta


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Say something!