torstai 5. toukokuuta 2011

Mick Mars 60 years


Congrats honey <3

4.5.

I can't believe he's already 60 years old.







Muistelua Sauna Open Airista 6.6.2009

Jonotin koko päivän ilman ruokaa, aluksi olin edessä toisessa ja kolmannessa rivissä, sitten iski migreeni, happi loppui ja panikoin. Kestin noin 3 biisiä Mötleytä, vaikka olin selvinnyt muuten koko päivän. Ihmismassa alkoi velloa, meinasin kaatua ja jäädä jalkoihin mutta selvisin roikkumalla ihmisten nahkatakeissa, muistan huutaneeni valkohattuiselle pojalle "kisko mut vaikka hiuksista ylös jos kaadun" ja "mä en halua kuolla". Pyörtyneitä nostettiin jo pois. Joku jätkä sanoi haluavansa pois koska happi loppui, vaikka se oli jonottanut 2 päivää Se oli viimeinen niitti ja lähdettiin käsi kädessä luovimaan tietä ulos vellovasta massasta, siellä ei meinannut pysyä pystyssä. Poika katosi, vetäsin itkupaniikit, vihdoin mulle tehtiin tietä. Istuin maassa itkien vaikka kuinka kauan.
Tiina ystävineen talutti mut McDonaldsiin, mutten pystynyt syömään.
Selvisin junaan, joka oli täydempi kuin mikään juna jossa mä oon koskaan ollut, lattiallakaan ei ollut tilaa.
Lopulta onnistuin löytämään pienen tilan lattialta, oksetti, huimasi ja meinasin pyörtyä. Joku mies sanoi ohimennen "Mikäs peikkopoika se tässä makaa", hetken päästä sama mies tuli uhkailemaan, että jos en nouse se repii mut huiveista ylös. Sitä se ei kuitenkaan uskaltanut tehdä, sillä mun festarienkeli, punatukkainen lahtelaismies jonka näen joka kesä esti tilanteen kehkeytymisen pahemmaks.

Mun kokemus Mötleyn keikasta, aika heikkoa.

Sonispheren piti olla paras koskaan - Mötley joutui perumaan trombin takia.
Voin sanoa, että sillonki käytiin paniikin alkulähteillä, olin märkä, kylmissäni, hukannut kaverini, kännykkä hajosi ja kaikki oli pilalla. Lopulta löysin Ismon ja Ennan, sain äitin kiinni jonkun lakimiesnaisen kännykällä ja pääsin rautatieasemalle. Porista pääsin lähtemään aamuyöstä, Riihimäellä olin kuuden aikaan aamulla - koulu alkoi kahdeksalta.

Ja Mötleytä ei nähty.




Onnistuin sokkona huitomaan kameralla joitan kuvia SOA:issa, Mickistä ei valitettavasti yhtään kunnollista.







^ Tässä kuvassa näkyy se valkohattuinen, kasvot olen kyllä jo unohtanut.
Tämä kuva otettiin kun olin vielä ihan edessä, muista kuvista näkyykin jo miten pikkuhiljaa luisuin taaemmaksi massojen mukana.


2 kommenttia:

Say something!