torstai 10. maaliskuuta 2011

Ääni & Vimma

Muutamissa blogeissa on viime aikoina ollut kirjoitusta siitä, mikä on huora-sanan merkitys.
En viitsi itse alkaa samasta aiheesta vääntämään postausta, mutta toteanpa vaan että persoonallinen pukeutuminen ei tee kenestäkään huoraa / maksullista naista, niin kuin esimerkiksi jotkut miehet tuntuivat viime perjantaina Helsingissä kuvittelevan.


"Hei mulla ois vähän asiaa tolle sun kaverille, minuutti tai kaksi kahden kesken..."
- tyyppi tarttuu muhun
("Älä koske muhun jooko.")
ja vetää sivummalle:
"No?"
*alkaa käpälöidä*
"ÄLÄ KOSKE MUHUN."
"Ota mun numero"
"Mitä mä sillä?"
"Ota mun numero."
"Mä en tarvii sitä."
"Mä haluun paneen sua!"
"Mä oon naisiin päin."
"Älä nyt! ..." *meinaa väittää vastaan*
"MÄ EN PANE MIEHIÄ, painu vittuun."


Olipas taas keikkareissu ja ennen kaikkea mahtava sanavalinta noihin puolitotuuksiin.

Huomasin sivusilmällä että kaksi vartijaa lähestyi, ja meni keskustelemaan tuolle mulle ehdotelleen miehelle jotain, ja viimeiseks kuulen kun mies angstaa "Se ei kiinnostunut musta!" No hei en varmaan kiinnostu tollasella alotuksella, hyi helvetti. Vartijat jäi seuraamaan sitä tyyppiä, joten päästiin eroon kätevästi.
On todella inhottavaa, jos tuntematon tulee käpälöimään ilman lupaa, ja siinä vaiheessa reagoin yleensä melko vahvasti. Varsinkin tuollaisiin ulkomaalaistaustaisiin, joista on liikaakin huonoja kokemuksia. Ihan sama miten mä pukeudun, kenelläkään ei oo oikeutta tulla sillä verukkeella hiplaamaan, joten
ÄLÄ KOSKE MUHUN KIITOS.


Oltiin Myyrmäellä kannustamassa Tragic Gunnsia Ääni & Vimma - bändikatselmuksessa.
Tuomaristossa mm. Hybrid Childrenin Jasse, yllättävän komea livenä.







BB-Maria (Maria Kalho) bongattu Helsingin asemalla ja myöhemmin junassa.


4 kommenttia:

  1. Oikeesti mua ärsyttää se mies siellä, alko viel väittään vastaan ja aaarrgh -.- Ärsyttävää.

    VastaaPoista
  2. Ellu: aika perusmeininki. -.-

    VastaaPoista
  3. Niinpä ääärrrr -.- Wuhuu oon ylpee itteeni, sain vihdoin ja viimein The Ark-postauksen x)

    VastaaPoista

Say something!